تیناتینا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

تینا فرشته ی زمینی مامان و بابا

چهل روزگی تینا

1394/7/16 21:35
79 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان از روزی که به دنیا اومدی تا چهل روز ما خونه مامان جون اینا بودیم و حسابی این چند روز پدر جون و مامان جون و خاله جون واسمون زحمت کشیدن  هرچی ازشون تشکر کنم بازم کمه البته فقط این چهل روز نبوده چون همیشه هوامونو دارن و من از همینجا بهشون میگم که بی نهایت دوستتون دارم و بابت این همه خوبی و زحمت ممنونمقلب

حالا که چهل روزت شد ما به خونه خودمون اومدیم و با مامان جون حمامت کردیم و به اصطلاح آب چله رو ریختیم.

اینم عکست بعد از حمامه که حسابی خسته شده بودی و راحت گرفتی خوابیدیجیگر خوردنیه مامان بعد از حمام چله

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله محیا
16 مهر 94 21:54
تینا جونم خاله عاشقته خوشگل خاله
ــــــدلارامــــــ
16 مهر 94 22:18
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین من قراره خاله شم و واسه همین یه وبلاگ واسه فوگولیه تو راهون درست کردم نینیمون و خالش خوش حال میشن به وبلاگ سر بزنین ـــــــــــدلارامــــــــــــ